det var ett tag sen

heey, det var längesen nu men jag har inge internet så nu är jag hos tommi och lånar ;) det har ju hänt en hel del:

förutom att jag jobbat mycket och haft sjukt mycket att göra i skolan så har jag nu flyttat till min nya lägenhet(!!!) den är hur fin och fräsch som helst men än är de lite små saker kvar så bilder kommer senare!
jag har fyllt 20 år och haft världens bästa födelsedag fick huuur mycket fina presenter som helst och bjöd på skinksnittar, tacos, mammas lasagne + alla mina bakverk!! sandra, tommi och elina gjorde också min 20års dag bäst, mina älsklingar :D min födelsedagsfest vart grymt kul trots allt, kunde knappt gå dagen efter så som ja o emma dansade haha! tack alla som kom och för alla fina presenter :)
har annars haft massa mysiga kvällar hos mig, varit på birsta ungefär tusen gånger och hittat massa fint till lägenheten, varit med mina snygga tjejer och massa roliga fester ;)
har haft en grym helg bestående av jobb, bio med sandra, och utgång igår, så idag är jag vääääldigt seg så ni får foton senare ;)
avslutar med en bild på min nya mobil, fick den av tommi för han köpt en iphone 4 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0