godmorgon

idag är jag uppe tidigt, klev upp samtidigt som tommi, fast jag la mig i sängen med morgonfika, han gick till jobbet;)

jag kan berätta en ganska sjuk sak som jag gjort sedan i måndags(bara 2 dagar hahah) men det är en ny diet som kommer från frankrike, den går ut på att bara äta KÖTT HAHHA fattar ni hur äcklad jag varit???? som igårmorse var jag skkiiiithungrig, gick flera timmar för jag kunde verkligen inte äta kött till frukost, men så kommer tommi hit på hans lunch så vi steker kycklingfilé, vet ni hur äcklad jag är?? jag hatar fan kött, skulle kunna leva på enbart frukt och gröt... så nu sket jag i den där sjuka jävla dieten, för man fick inte ens äta frukt bär eller gröt :S inte konstigt att man alla kändisar gått ner i vikt. elina undrade vad jag skulle äta till våran desperatekväll, ett gäng köttbitar?? hahaha!! eller såhär, man går på bio, vadfan ska man äta då? en påse med kött i ? hahahha!

nä nu ska jag ta o hämta tvätten sen göra en engelskauppgift, tror ja ska sno en tepåse som elina glömde här igår...;D träningsvärk har jag också, från elinas och min promenad igår haha bra tränad man är nu! LOOOVAR förresten att lägga ut foton sedan från brölloppet i helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0