spontanutgång

ja det kan man verkligen kalla det!! igår skulle bara elina helt enkelt ha med mig ut, och eftersom jag jobbade tills 22.15 vart de liiiite stressigt. jag hann: åka hem, äta, duscha, byta om, dricka 2 glas vin på 30 min! sen gick ja o tommi in till elina o jocke och stressdrack o surra ;) blev momento och det började med karioke, hahaha!! tur man var på g. dansade hela kvällen o sen blev de massa massa strul. tur man inte kommer ihåg så mycket ;) för idag är alla glada igen:D

sååå, imorse var jag verkligen inte pigg. hade världens äckligaste sår mitt i handen med skinn och blödkött :S hmmm ja ramlade nog igår. de tog sammanlagt 3 timmar att: duscha, äta 2 mackor, dra på mascara, byta om och packa ryggan haha... tog fel SOM VANLIGT och trodde jag började 13.20, men var 13.50, så tommi och jag får runt o chillade i bilen;) kolla lite fina kvarter o lossades bo där....

skolan var sjuuukt jobbig, såg ungefär dubbelt och så kommer min lärare och säger "will you enjoy oss on listen-blabla" jag som knappt kan säga nej på engelska nickar, jahaa då ska man diskutera kolla på klipp, å herregud vad jobbigt.

nu måste jag rycka upp mig, ska till kina med mamma, mormor, moster o brorsan o käka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0