fredag

Inatt vart jag uppe till 3 för jag fick något städfel så höll på rensa hela natten :S Så jag vaknade sent. Har fixat med massa ointressanta saker. Var också ut och jogga runt sidsjön,dåååligt jobbigt det var då. snacka om att man tappat konditionen. Gick samtidigt förbi hos mami och fick massa mat och kanske 50-60 köttbullar?
Tommi kom hit efter jobbet helt uppspelt, som jag tror berodde på att han inte kunnat sova på flera nätter :p
Mot kvällen drog vi ner på stan kollade på nåra som tävlade också vann han flera nallar åt mig , blev också en karusell :D
Var hemma 11 för jag frös så. kollade på "kung fu panda" som var hur söt som helst :D låg sen och snackade och båda var hur pigga som helst till kl 5 då vi tvinga oss själva att försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0