fredag

sov bra länge men fick se finväder så vi gick upp till sidsjön på än gång. Hade med oss massa bröd och matade fåglarna också kom svanen och då vart jag lite smårädd för han va 2 dm ifrån mig och börja grymta som en gris när jag inte kasta allt till han, söööt :D Vi gick bort till en brygga längre bort & låg där en stund i värmen :)dock inget badväder buhu.
På eftermiddagen for tommi hem och jag började fixa mig. Så kom lindisen och senare elina &dom. Senare kom tommi och hans kompisar och sedan lite mera folk. Vet inte alls va kl va men jag&nåra till drog upp till skvadern där vi yra bort oss haha men kom fram tillslut helt död, va nån 20års fest, träffa lite folk men blev där kanske 30 min sen vart de bara jag&elina påväg ner till stan igenhaha, elina skulle ta "en genväg" hahah och vi hamnade på nån bakgård med en igenvuxen trapp vi skulle ner på ,sen vart de ett stup med bara massa buskar så de sluta med en OMväg. Äntligen nere på stan var de flesta kvar på liquid där ja hann va 15 min innan de stängde också hann jag börja bråka med nån idiot som kom efter oss och jag hann inte säga något innan jag fick en smäll av han och de slutade som det gick för tommi vart inte dåligt förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0