fredag

vakna av att tommi knackade på imorse kl 6 och efter det hade jag svårt att sova, så klev upp halv tio och ringde mamma för vi skulle på ikea, så for iväg vid 11 för hon är segast i stan ibland. var på birsta&ikea, skulle hitta presenter till pappa&mormor men blev bara en jacka och tandkräm till mig, mamma handla en massa grejer hon. Åkte och köpte thaimat vid ån och åt, så jävla äckligt gott. kl 3 kom jag hem och tommi sov än han haha, så vi drog ner till stan och där köpte tommi en massa kläder som vanligt, träffade karin som var i stan också, alltid lika rolig ;) var hemma vid sju och då var mina ben död. ikväll har vi bara kollat tv och varit ute på en promenad, var någon "bra" film enligt tommi nu men den var sääämst ! så nu tog jag mig tid och skriva lite, känns lite roligt sisådär på en fredagskväll. Ikväll blir det väl bara film också ska vi väl testa det nya spelet tommi köpte, får se hur de går haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0