lördag och söndag

igår vaknade jag tidigare än tommi såklart, så tog en dusch och fick sedan panik för alla mina tamponger var slut(har snålat hela veckan och tagit sådana som man har i väskan och sånt haha) också var varken pappa, mamma eller mormor hemma och inga pengar hade jag eller tommi, men som tur va var mamma på stan så gick ner ungefär som nyvaknad, inte visste jag att stan var fullproppad, så man var nog inte den trevligaste bland folkmassan ;p mina ben gick som trumpinnar så när ja äntligen var hemma var fötterna fulla i blossor:( måste vara något fel på mina fötter?
vi låg bara hemma hela dagen sedan gick jag med tommi ÄNDA till kubal och tillbaka, dessutom med världens magknip nog pga av alla rostade mackor vi tidigare ätit, fattar inte varför jag alltid blir så. Iaf så åt vi grillat när jag kom fram sedan kollade jag på "evan den allsmäktige" inte lika kul som bruce men endå. annars hade jag väl ont hela kvällen så roligt jag lovar

idag
slog jag av klockan på morron men sen ringde mamma och väckte mig och vile att jag skulle komma till pärs jobb för hon stod i kassan där idag.. så cykla dit och min cykelsadel pajja påvägen dit kuul. var jättefina grejer där! vart kär i en tavla! också skulle jag sitta och hålla koll(var inge folk alls där) men så när mamma drog en stund kom massa bilar haha och där satt jag för första gången när massa pensionärer kom och frågade om massa saker haha gick väl som det gick. provade ringa mormor och hon var redan hemma:D så vi cykla dit efter vi stängt och åt massa fika med hon och moster. Läste sisådär 6 tidningar (dom har ca alla som finns haha) sedan cykla vi hem och då for ja och pappsen och handla, han fyller juu 55 år idag gammisen! så fick mig lite övningskörning och mat i kylen;) blev tacos, såå gott! efter de kom släkten, blev en hel del alla fick inte plats i miniköket. pappa vart glad över sina "monday, thusday..:" strumpor iaf;)
kul att träffa alla som man aldrig ser nu förtiden. dom drog för en timme sen, har fixat med kort och sånt.
nu känner jag att jag skrivit en hel mil lång om egentligen ingenting så det var ju tråkigt för er pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0