lördag

vakna 6 då jag och tommi trängdes i soffan i hettan, flyttade till elina i storsängen och sov till 12. När vi vakna var både tommi&elina jättebakis men inte jag för jag dricker världens bästa viiin nana;D allihopa hade lite småont sedan gårdagen haha jävla lodisar de finns. Efter 1 timmes tjatande från elinas sida drog vi ner till sibylla. Tommi gick hem och jag&elina till mig.
Drog ner på stan på än gång. När vi kom till liquid ser jag inget men elina"är de inte den där borta" också låg de världens hårtuss från killen jag drog i håret går hahah jävla äckelhår fattar inte hur jag kunde ta i det!
Haha IAfträffade emma&linda och åkte till selånger. Blev en kolbulle som jag tvingade i mig nästan hela, hade ju ungefär halva burgarn i halsen haha. Hittade också min efterlängtade plåmmis :D köpte massa annat gott och tog bussen hem vid 5. vänta på tommi i stan och gick sen till mig. bestämde att han skulle sova här så då fick vi gå ner till stan igen där bussen kom om 30 min så vi börja gå och hann hem innan bussen :p va inte kvar länge utan tog bussen till stan och in på affärn och handla massa gosaker ;)
Blev film och sen natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0