måndag

inatt kunde jag inte sova jag fick fan något fel,låg i flera timmar så irriterande. och inte bättre blev de, för kl 6 kom tommi och då kunde jag inte somna om:S klev upp 8 men la mig igen och sov kanske 1 eller 2 timmar skit jobbigt! Iaf så vart de lite brottom som vanligt så fick stressa på tommi som fan för att hinna träna, men de gick bra, as skönt var bara vi och kanske 5 st till, allt ledigt ;) skynda hem som fan och duscha&åt på 20 min för jag hade tid på vårdcentralen och det gick väl sådär haha.
tog bussen till tommi där vi städa, möblera allt som fanns. Han hade ju ca 20 affischer på väggarna och har nog aldrig sett värre dammtussar och alla möjliga mystiska saker;D sen vart de brottom igen och skynda oss och äta sen åkte vi till ikea vid sju, hitta massa fina saker(jag hade min lista som vanligt) haha. vart en massa saker också gick påsen sönder Plus att de spöregna Kuuul (Y) det gick iaf, vi hann med bussen precis, eller den vänta på oss;)
städade och satt upp gardiner, tavlor, lampor m.m. Skit bra vart de ! slut som bara den låg vi och kolla på någon b film för vi orka inte ladda hem någon, sen så fick ja massage för min träningsvärk ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0