måndag

inatt kunde ingen sova och efter 4 ringde kl och tommi sprang till jobbet, så tror ni jag kunde sova? NEJ. kl halv 7 gav jag upp pigg som jag vet inte vad. Började med min lilla tvätt i det lilla spöregnet, sedan blev det dammsugning, dammning, diskning och borttagande av katthår haha.
kl 11 gick jag bort i regnet och gymmade själv, haha men de va inte så farligt, vart pepp som fan efter ett tag, kanske för pepp när larmet gick också hörde ja inte tränarna som ropade på mig för vi skulle gå nån brandväg, och det visade sig vara larmet i huset bredvid. lite skönt skönt för jag stod på springbandet så då fick man en pause;)
gick till mormor med hundra plastbyttor(brukar alltid få hem mat ,kakor m.m i dom) också var moster där. Va där en timme bara, åt konstant haha de är fan farligt att vara hos mormor!
Fick skjuts av moster och massa blåbär&hallon som hon plockat åt mig :D Vid den tiden jag kom hem var jag verkligen dööd men fixade tvätten igen och råka somna en timme. Fyfan va trött jag var när mobilen ringde, men hade ju lovat tommi så fick fixa mig och gå ner till stan.
Köpte lite mat och for till han. Där var de full rulle, hans syster och barn OCH hund va där, bushunden;) tommi gjorde kyckling med curry och ris till oss alla. Jag höll på somna hela kvällen för tommis rum var invarderat av barn som spela spel haha.
När dom gått skulle vi se film, sjääälvklart när vi fått hem en hade tommi glömt kolla om de fanns text, och tror ni de fanns? nepp. haha men båda va trötta och kl va endå 2 så vi somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0