måndag

idag vaknade vi ganska sent, bestämde att vi skulle gå till po:s i det "fina vädret" enligt tommi. jag hade bara på mig en kofta och höll på blåsa bort! när vi väl var där fanns inga cyklar så vi gick in mot stan. va in på clas ohlsson där jag hittade världens bästa present till mormor!:D de va iaf bra
gick och köpte thaimat och sedan skyndade vi oss hem. har mest legat och latat oss. kollade på "offside" som va rätt så bra och som ingen av oss sett. mot kvällen va vi ut och gick en stund sedan gick vi ner på nio bion, såg "mamma mia". den va väl sådär enligt mig, visste inte att det var en musikal film och de är inte min favorit, men lite mysig och go var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0