onsdag

Vaknade hur sent som helst idag och fick skynda mig som en dåre. När jag väl var klar har man ju ännu mer sega familjemedlemmar så slutade med att jag fick bära paketet själv i min klackskor enda till mormor :p
Mormor fylde ju 74 idag! Hon vart jätteglad över sin nya moderna radio;)
Blev en massa tårta och bullar och jag mådde jätte illa sen:( Vid 4tiden åkte jag hem till mig där tommi  hade fullt upp med sina dåliga tvprogram. Mot kvällen gick vi och tränade på gymmet och gick sen in mot stan och då tog jag bussen upp till elina på alnö. Hon hade laddat upp med massa filmer men blev självklart sex and the city som är så jävla bra:D
efter det kollade vi på "hancock" som var rätt så bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0