söndag

tommi gick till jobbet halv fem imorse och efter de kunde jag inte somna! låg flera timmar :S så sov bra länge sedan har jag fixat med bilder och bloggat osv. gick senare bort till mormor som jag inte träffat på flera dagar ! åt fläskpannkaka och massa annat gott och läste igenom helgens tidningar som man missat.
När tommi slutat möttes vi i stan och gick och fikade på waynes bland kuddarna ;D fick gå hem i kylan&regnet, jävla skitväder jag vill ha sommar!
va ut och övningskörde när vi kom hem, gick sviiin bra för vet ni vad jenny backeus körde i blinkljusen på självvaste E4an deni!! jag kan ju lova att ja va nervös och de lät ungefär såhär "jag vill inte köra, jag kan inte, nu kör jag av till en annan väg, vilken fil kör man i, om vi krockar är de ditt fel " osv.. haha
låg och kolla en film på 3an på kvällen, tyckter så synd om tommi för han kan aldrig sova när han ska jobba skift så jag låg vaken jag med och vet inte hur länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0