tisdag

Inatt sov båda sååå dåligt, världens minsta säng också ramlar alltid brädorna ner så jag låg i gropen med tommi ungefär ovanpå haha, så nån gång på morgonen gick vi till soffan som va skön men ännu trångare :p också när vi vakna är de första tommi säger "en fluga har dött under ditt öga" hahhaha också va de den dumma flugan som flög in i mitt öga när vi var på ikea dagen innan som "inte" fanns där enligt han blindstyret :P
satt upp hyllorna som vi inte hann igår, sen fixa tommi så vi kunde bada i hans badkar med massa skum och ljus, jätte mysigt :D
kl 3 skulle ja ta timråbussen som jonna satt på till stan också fick ja lilla paniken för då kom 2an och ställde sig där och åkte inte :S så jag fick ringa jonna och be henne plinga där jag var för annars hade den åkt haha less jag blev, massa äckelflugor överallt också vettefan om de va något bo där jag var eller något.
Vi kom in till stan iaf så gick runt och kollade, men märkte på jonna att hon ville äta för hon gick bara och kolla i himlen och ville gå ut ur affärn när vi kom in , också va inriktningen mot piccolo, som hon alltid gör haha;D så gick på piccolo där vi blev ett bra tag och bara satt och pratade. kom hem för en stund sedan, tommi är påväg hit nu. blir lungt, ska till mormor och tommi ville träna men tror inte jag orkar :p pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0