tisdag

vi vaknade ganska sent idag och hade ingen ork till gymmet så va ner på stan en snabbis och köpte jacka till tommi, sen tog jag bussen till mina gamla kvarter granlo där linda bor ;D satt och surrade ett tag sen tog vi bussen till birsta. Var runt och kollade i  alla affärer och köpte present till pappa och en mascara. Sedan var vi på donken och åt. Påvägen hem hoppade jag av hos tommi. Laddade hem en film sedan och åkte in till stan. Var in på affärn och sedan vandrade vi hem till mig.
Åt lite och tog en prommis till skönsmon som vanligt haha. Kollade sedan på "Into the wild". Fick massage av tommi som nog bidrog till att jag efter halva filmen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0