torsdag

imorse vaknade jag flera gånger av småbarnskrik och efter några sms och att telefonen ringde gav jag upp kl halv 12. Läste dagstidningarna och satt vid datorn och kollade igenom bloggar som jag aldrig orkar göra:p halv 2 vaknade elina haha.
Kollade tv och sedan skjutsa tomas oss till birsta. Var där några timmar och jag var så grymt trött, vettefan var de va idag.
Åkte tillbaka till elina och sedan fick jag skjuts av jocke och elina till mig. Tommi kom till mig precis och jag tror han var lite trött sen jobbet för han garva åt skittråkiga videosar från american home videos :p
Har bara suttit vid datorn sen dess, ska in snart och kolla sex and the city sen ska jag sova. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0