en blöt onsdag

Hej! jag kollar på klockan och ser att hon endast är 4? idag har jag fått massa saker gjorde, saker som jag inte trodde skulle hinnas innan helgen, skönt! mitt hemprov i historia är klart, 7 eller var det 8 sidor lång. detta har verkligen tagit på mig, hela tiden"nej jag hinner inte det måste plugga, nej det går inte där måste jag få in pluggtid, ingen sovmorgon måste plugga..." helt sjukt för en sketen uppsatts? JA nu är den klar ivarjefall och jag känner enorm lättnad!

något som är mindre roligt var det otroligt dåååliga vädret och de otroooligt blöta uggsen jag vart tvungen bära runt på i skolan! ush och fy för detta väder, det är det här som gör vintern som allra värst.


pappa ska komma in snart och fixa mina hyllor, fick den superbra idéen förra veckan att sätta upp hyllor hela väggen och ha en gardin som man kan dra iför, eftersom min garderob är fullproppad och gått sönder för att det är så mycket saker :o ska bli jätteskönt att få det fixat för just nu ligger alla grejer överallt i vardagsrummet :p lägger in bilder sen!

annars så ska jag faktiskt på teater senare ikväll med msk, får se hur jag tycker det är, teater är inte min grej och den är i 2,5 timmar, lär ju somna! sov förresten förut, så skönt. Jo, har beställt löshår för alla intresserade;) fick nått impulsnafall igår och klickade lite, och vips hade jag beställt! vart så sugen att köpa ett i helgen när sandra hade det, så fint :) har beställt clip on eller vad det hette, sådana som man kan ta av och på hur lätt som helst!

ska gå och fixa tvätten nu, vi hörs något :) puss och kram

Kommentarer
Postat av: nadja

plugghäst! gnägg (a)

2008-12-03 @ 21:45:40
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0