lördag

hej bloggläsare. idag har jag varit en aning less på mig själv. gårdagen kanske inte blev den allra bästa. synd för den började bra. åkte hem till jonna&nadja som bjöd på julbord, ni vet julskinka, prinskorv, pastej osv. hur gott som helst! blev bastning , spel och vin. Måste göras om! nadja&jag drog till krogen vid tolv där vi träffa massa folk. sedan slog det slint för mig, undra om det var vakten eller tönten i kön? ja man kan ju bli trött på sig själv.
sov inte så bra inatt, pappa ringde och väckte mig 11 då jag skulle till posten på utbildning. kul att han kunde skjutsa?mjaa, jag fick skynda mig som en idiot och gå dit, fyy va trött jag var, fattar inte hur de andra kunde kliva upp 8 imorse??:O gick ju bra där iaf, kände en tjej där, så de va skönt! när jag kom hem hade tommi städat och lagat lasagne till oss, åh du är så söt.
mamsi fyller år idag också, ska dit till veckan, var ett tag sen man träffade henne.

ikväll ska vi bara ta det lungt och packa. imorgonbitti går bussen till sthlm och sedan blir det tallin! ska bli så himla skönt, vi behöver verkligen det nu känner jag. och min mobil lär inte funka så vi hörs på tisdagen då vi kommer hem! ha det så bra här hemma, för de ska vi ha !!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0