måndag

Hej allihopa. Borde egentligen inte skriva blogg idag men är ensam för tillfället och på dåligt humör. Jag blir så otroligt less på folk ibland, jag försöker verkligen inte bli arg heeela dagarna, blir så less på mig själv ibland. okej tänk positivt tänk positivt.. OKEJ. Helgen var bra, riiiktigt kul;) Det fixar sig alltid, tur att man har partypinglor till kompisar ! blev utgång fredag&lördag, lite sliten igår men vi pallrade oss till julskyltningen endå, älskar juuul! Och lyset som många sagt var sämst osv var hur bra som helst! mycket större och att vi kom in gratis/slapp kön och bjuden på drink gjorde inte saken värre:D
Måste också medge att allt är så mycket bättre nuförtiden. allt känns inte lika tomt som förut, mest tommis förtjänst kan jag ana, min fina älskling som jag är så glad att jag har! nä, allt är bättre, allt känns bättre, jag vet vart jag har alla, skolan går sååå mycket bättre. sätter helt andra krav på mig själv nu! det här med hur jag ska göra efter skolan känns dock lite osäkert men jag har mina aningar ;)
jo en rolig sak ihelgen jag kom och tänka på var att elina var lite för full kanske. hon gick tydligen hem till mig själv(efter krogen) och det visade sig att när vi kom hem(jag tommi orre) så hade hon låst oss ute. vi började självklart banka på dörren också ringde jag hennes mobil. också hör vi hur det låter bakom oss, då lyser det under snön och där ligger elinas mobil hahaha(den som hon sa att hon tappat på krogen,men som hon i själva verket tappat INNAN vi gick till krogen) och tro det eller ej så funkade den! så vi fick hämta farsan som också var lite på lyset och öppnade. elina den lilla prinsessan låg i min säng och sov som en stock och rörde inte en fena när vi drog och skrek på henne. Lite roligt faktiskt. nåja, ska väl fortsätta med min lilla läxhög ja, träningen ikväll kommer bli skön efter alla kakor som jag ätit hehe vi hörs :) och kolla min bdb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0