söndag

Hej på er. tommi&jag sitter och kollar reprisen på idol, har missat de 4 senaste helgerna men finalen borde man ta sig tid och se kanske..;) mellansnacket är lite tråkigt så passar på o skriva lite.
ja den senaste veckan har mkt hänt, ojaa.
Vi kan börja med kryssningen, den var så mysig. till en början vart jag överraskad över hur bra allt var. men själva tallin var nog den sämsta staden jag varit i. och hemresan mådde jag i stort sett dåligt hela tiden, mot kvällen gungade båten så att sakerna började röra sig:o jätte hemskt!
efter resan hade jag&linda utställning på mässan för UF företag, ja den gick väl som den gick haha, vi var nog bland de sämsta förberedda haha! sjuk hade jag blvivit också och få vad jobbigt det var!
så jag har inte varit i skolan, min näsa&hals har inte varit bra. snorat som bara den.
både elina&jag var sjuk men vi hade lovat varandra att gå ut så vi peppade som fan och drog ut endå, snorig som man var. var på primero för första gången, var riktigt bra där tycker jag! natten var dock heeemsk, det var ett antal sovgäster hos mih som vanligt och en av dom(elina) var inte dåligt förkyld och låg och snarka heeeeeeela natten, hua!
lördag&söndag, hehe idag då har vi tagit det lungt, var hos tommis mamma hela dagen igår.. tommi visa mig bilen han&tomas fått. jo, varken tommi eller elina klara heller körkortet i veckan, men nästa gång babes!
nu sätter jag punkt, hoppas ni får en bra dag ! :) puss och kram


Kommentarer
Postat av: nadja

tur att toalettpapperat kom till användning ;P

2008-12-14 @ 21:18:17
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0