tisdag

Hej mina vänner. Det var ett tag sen nu, har varken haft tid eller ork. Så vad har jag haft för mig? Kan börja med en vecka på posten! Har varit ganska tröttsamt, 06:30-14:30 och jag kom inte riktigt in i det om man säger så;D Men fy så kul man haft och lättförtjänta pengar! Nästan så att man saknar stället nu.

På den övriga tiden har vi tagit tag i träningen som det inte blivit mkt av de senaste veckorna. Och det måste vara de jobbigaste passen någonsin, nästan så jag fått släpa mig dit :p Köpt alla julklappar har jag också hunnit med, två dagar tog det! Ett par superfina skor med hööög klack fick jag med till mig själv också =D

I helgen firade jag och tommi 8 månader, har inget datum och har faktiskt inte riktigt haft koll på hur länge det var men hittade några gamla dagboksinlägg och fick reda på att det var så pass mycket, herregud var tiden går fort! Men gud så underbar tid, älskar dig bara mer och mer tommi.
Vi var på vårt favoritställe, biteline. Så gott! Var på barista en stund och sedan blev det bio, tänkte först gå på yes men, men ångrade oss i sista minut och såg The day the earth stood still, som jag tycker var bra, älskar sådana filmer! :D

Imorgon är det julafton, det mysigaste dagen på året, nästan att man inte kan fatta det! Så mysigt ska jag ha det. Men innan dess hörs vi. Ska till mormor en sväng innan hon åker bort hela lovet, ska bara se klart top model:) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0