11 juli

hejhej. Nu har jag inte mycket och göra så det blir väl till att blogga för att underhålla lite också.
Vaknade tio och trodde klockan var elva eftersom elina inte ställt om den haha. somnade om och sedan blev det brottom för oss. elina va på pissit humör pga av en spruta hon ska ta och det gick ut över mig, vilket slutade med att jag vart så jävla förbannad och gick ifrån henne, och sedan när jag missatbussen såg ja att hon smygit efter mig haha.. så då blev det som alltid förr att hon börja smöra lite och vi blev vänner igen;) bjöd på en baguette gjorde hon också sötpruppen! hon hittade lite saker men jag hade ju 15 femtiöringar i min plåmmis eftersom ja handla upp allt igår haha. Iaf så börja elina jobba så gick och träffa  tommi och gick till mig , sen skulle han också jobba så då ringde mamma och vi gick på en prommis till mormor då jag fick i mig mat :)
är hemma nu, vet inte vad jag ska göra, har inte orkat angagera mig heller.. ont och känns konstigt i kroppen som det gjort flera veckor nu, kan kanske bero på min dåliga matvanor eftersom man var petnoga förr?
försökte ladda upp en bild förut också men inte gick de heller, fattar inget om den här bloggen. jaja nu har jag skrivit mil känns det som puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0