onsdag

Hej

Hade tänkt börja blogga lite oftare nu, en gång om dagen hade jag tänkt, var bra många år sen det hände så vi får väl se hur det kommer gå.
Vaknade halv nio av tommis mobil och sedan kunde jag inte somna för jag var upp och pissa, dö trött för vi somna efter två men så kan det vara.
Blev ett varv runt sidsjön med mamma, mkt skönt! har dock ont som fan i benen sen gårdagens aktiviteter, men speciellt när jag skjutsa hem tommi från jobbet med cykeln, då höll min ben på dö!;)
haha IAF, så har jag läst tidningar hos mamma en stund och fick med mig två lådor lasagne:D ingen slår mammas lasagne kan jag lova!
Jag skulle behövt laddat in bilderna sen i helgen(camping i leksand) men har ingen lust att sitta med de i detta väder.
Kl 1 ska jag iaf väcka tommi så nu måste jag iväg och tvätta och sedan diska, det roligaste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0