torsdag

igår låg jag först och solade sedan väckte jag tommi vid 1 tiden så gick vi ner till stan, köpte lite grejer till han nästan är lika kul som att handla till mig;) gick hem och packade lite sedan ner till stan igen och åkte hem med elina till alnö. båda var ganska så trötta så blev massa tv och överdryghet haha, kollade på nått bakprogram med leyla så vi bestämde oss också för att baka, dock något lättare (scones, naggad) haha. blev väl ungefär som kubb. kollade sex and the city sedan somna båda två på 2 sek ungefär.

idag vaknade vi av klockan 11, sover så jävla bra hos elina, skulle inte ha något emot att byta rum med henne :p superfint väder och jag ville till tranviken, men elina är ju inte direkt någon solarmänniska så fick bli släda. Mkt folk där med vill jag lova, vi fick nästan inte plats med elinas moppe haha. blev där några timmar och tro det eller ej så fick elina färg!! otroligt.
låg hemma på hennes gräsmatta hela eftermiddagen sen tog jag bussen hem, åkte och handlade med pappa sen var det bara att börja med maten. Grillning !! på spett :D som jag varit sugen på i tusen år. Bjöd hit min älskling mormor också. så har suttit här och ätit några kilo och nu kom jag precis hem. åkte cykel med mormor hem och de sista backarna hem vart lite svettig. Ska in till mig nu och se sex and the city sedan blir det sova kudden.
Ni kan ju kolla bdb, har hinnit lägga in lite bilder nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0