åtta paket glass på en kväll

igår skulle mitt nyttiga liv börja och träningen skulle börjas om på nytt, men så ringer elina och frestar mig med attt träffa hennes lillebror som kom för några dagar sedan och en lång promenad och det kunde man inte säga nej till. Satt och läste några reklamblad och fick se "åtta gb glass för 59" och elina var på såklart! tog moppen och kände mig som femton på nytt. de första paketen gick bra, men sedan började det bli för mycket... jag kom på den superbraiga ideén att göra i mixern med frukt, bär, chokladsås m.m. så vi klara det, nästan. En lång promenad i regnet och studstävling på studsmattan som jag vann!
Nu är jag på skolan, sov bra som fan inatt eftersom jag slapp min döhetta hemma och en skrikande kåtmilla. Ska ha finsk karioke, inte norsk, med klassen nu. vi är sisådär åtta pers och jag är pissit sur pga av det pissiga vädret. hoppas gud ger mig sol imorgon på avslutningen annars kommer jag inte

Kommentarer
Postat av: ATÄIST

LOL GUD IFNNS INTE XD

2008-06-10 @ 23:32:50
Postat av: Jere

In B4 Tommi

2008-06-10 @ 23:36:33
Postat av: Tommi

"LOL GUD IFNNS INTE XD"

haru bevis på de ? inte för att jag tror på gud men..

2008-06-10 @ 23:58:05
URL: http://tommil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0