första doppet

mitt förra inlägg gillades inte så jag antar att ni tycker jag ska skriva mina dagar i detalj med en knutta överdrivt av de bra delarna och dra ner på de mindre bra, eller kanske inte ta med dom helt? skulle inte tro det.
Till något helt annat så har jag tagit mitt första dopp idag! gick först tre varv runt sidsjön så de va mycket svalkande, dock gillades inte mina simkundskaper ;) har sedan varit på biteline&solat, så nu hettar ansiktet&magen svullar, men så kan ta det vara! en riktig skoldag kvar sedan är det sommarlov på onsdag :D:D

Kommentarer
Postat av: Tommi

du kanske får en såndär söt bebismage du vet :D

2008-06-09 @ 21:36:00
URL: http://tommil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0