farsdag

ja, vad har hänt i helgen må tro? ifredags var det skola och sedan hade jag körlektion som gick hyffsat, har massa dåliga "vanor" som måste bort haha. var på stan med tommisen och köpte farsdagspresent och sedan var tommi och jag ute på resturang och åt kinamat:D på kvällen blev de idol.
på lördagen var vi o tränade och åt hos mormor, biffar med potatis sås och lingonsylt, finns det något godare? NEJ! eller någon bättre än mingosmormor, NEJNEJ, haha ;)
idag har vi julpyntat och bakat(eller tommi har bakat med sin nya muffinsplåt) och nu ska vi snart käka, ska bara lägga in lite julmysbilder. kolla, jag lovar ni kommer bli på julmyshumör för de e jag!!

till något annat.. vad har ni för er på nyår? jag är grymt sugen på en utomlandsresa men de på fritidsresor sa att man borde boka snart, kanske ska man göra de?? hare bra i alle fall!!

grattis till pappsen också=D

Kommentarer
Postat av: jonna

du hade ju inte råd att åka till fjällen hur har du då råd att åka utomlands?:o

2008-11-10 @ 15:39:21
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: jenny

för att det skulle betalas i september då jag inte hade en krona, plus att jag tänkte önska mig det i julklapp:)

2008-11-10 @ 17:07:05
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0