onsdag

Hej min vänner. Sitter här nyduschad och lyssnar på hög musik, de är bland de bästa och avslappnade som finns! blir inte så mycket nuförtiden bl.a. för tommi inte gillar det och att jag har sämst högtalare, med högtalarna. förr kunde jag ligga precis vid pappas högtalare och bas och spela så jävla högt minst en timme om dagen. enda sen jag kom ihåg har jag legat vid högtalarna, många nätter då jag inte kunde sova brukade mamma spela högmusik och då la ja mig vid dom och somnade påängång.
nuförtiden drömmar jag alltid bort och tänker på att åka utomlands, hela hela tiden, jag älskar verkligen att vara utomlands, jag vill bara flytta nu! flytta vart som helst, jag vill veta vad jag vill bli för det vet jag att jag inte kommer komma underfund med här.
till verkligheten så har jag tränat idag. övningskört för den delen med, vill ha mitt körkort nuuuu! vill bara kunna sätta mig i bilen och  fara vartfan jag vill, till norge eller bara till stockholm! förövrigt är/kommer den här veckan vara så jävla skön! går till 11 varje dag och är ledig på fredag, sen till helgen ska jag ut =D nej nu ska jag baka bröd,lovade tommi de förut för jag var lite dum, men inte för dum! hare bra gullepluttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0