söndag

halloj börjar med min helg!
i fredags var jag&elina först på stan&käkade baguette och shoppade, mot kvällen kom karin&sedan matilda. blev massa vin&chips =D var ner till en fest vid wanyes och sen blev de irish där matilda och jag hade lite deeptalk och vart också bjuden på varsin drink av ägaren :D vart sen bk, ingen aning om varför det inte vart lyset?:o
på lördagen vaknade jag först och helt ihoptryckt med en tommi på ena sidan, och en elina på andra haha! hade ävenblåmärken överallt på kroppen? måste vara sen dansgolvet för matilda hade ont i ryggen hon med :p
blev donken såklart när vi vakna, elina jaa;) sedan sprang jag typ hem haha var så törstig och helt slut! vi låg&kollade på film hela dagen, elina åkte mot kvällen till matfors som jag lovat följa med till, men man är ju ingen partypingla som henne, hoppas du hade skoj endå gumman! vi degade resten av dagen, gjorde tacos&såg film hela kvällen, as skönt!
idag har vi bara varit på birsta, handlat allt mellan ostkupa till toffiefe ask haha. också en plattång!! (äntligen)
 Är hemma hos tommis mamma nu, jag fick just en present av henne sen jag fyllt år, jättesöt :D ett ljus fick jag, var ett tag sen vi var här nu.
ska hem sen och spela bingolotto OCH plugga:S kom på att jag har redovisning i människan socialt och kulturellt imorgon. ÅH jag vill inte ha skola jag orkar inte med pluggningen ge mig ett lov till!!!!

matuldaaelina jaaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0