söndag

söndag igen, veckorna går så jävla snabbt! helgen har varit bra, mkt braaa ;)
började med tal på skolan i fredags, är ingen talare men det var inte döden heller.. när jag slutat var emma&elina redan hos mig, de började med att dammsuga, diska och fixa en massa saker hos mig, skitsött:D började rätt så tidigt, nadja kom lite senare också. så vad ska man säga, det började bra, i mitten vart det en låång nerförsbacke, men sen kom jag tillbaka! blev krogen tillslut, rolig kväll!
på lördagen vaknade jag innan elina(ovanligt?) tro det eller ej men jag satt mig och plugga till körkortet! mådde rätt så bra trots gårdagen.. städade och väckte elina, så satt vi och glodde på "rent hus" HAHA gubben hade 2,6 ton soper i sin trea, lyckat! när elina åkte 4 så gick jag ner till sibylla och åt med tommi&tomas. big mac, 150 gram osvosv, tror ni jag orka? JA, en tugga ifrån haha. åt mer än tomas! men inte mer än tommi såklart haha. tommi&jag gick hem, kollade idol&bakade morotskaka, så jävla god vart den!
idag har vi tränat och pluggis. ska in till min plutt snart, ska bara skriva lite mera på min historia.
OCH JUSTE, jag har fått mitt första jobb!!!!! kanske lite pinsamt när man är 18 men skitsamma, jobb har jag fått:D på posten, ska sortera julkort;) bra som fan tycker jag:D

festiselina, nadjamorotskaka!elina&jäny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0