födelsedag

nu är min dag över och alla har gått. jag och tommi har bara hunnit med en promenad som verkligen behövdes efter allt ätande fyfan va min mage värker !:p
dagen började med sovmorgon och massage av tommi:D hittade ett paket utanför min dörr som mamma varit där med, fick lite små saker! var på studiebesök med teoretiska klassen på kvinnoanstalten i ljustadalen som faktiskt var riktigt intressant måste jag säga! Kl 3 slutade jag och då var det bara att gå hem och laga mat sen kom släkten. Ingen tårta men massa bullar kakor och tommis kärleksmums såklart ;) de här fick jag

- massa pengar
- körtkortspaket(10 lektioner m.m.)
- handdukar&matta till badrummet
- massssa ljus&doftljus
- massa tvålar,inpackningar,bodylotion m.m.
- två jätte fina tavlor
- fruktskål(äntligen)
- grytvantar
- sängkläder
- underkläder
- choklad;)
- väggljushållare
- 6 trisslotter(ingen vinst haha)
- "är på krogen" skylt ;)


jag 18
tommi pappsi


Kommentarer
Postat av: Tommi

Grattis! :) <3

2008-10-07 @ 08:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0