helgen

helluu i fredags blev de krogen, mot slutet. hade skitkul, kul att träffa alla! på dagen var btw linda&jag och pratade med kvinnojouren och de var helpå vår idé(UF) så de va skitbra!
igår, lördag, var tommi&jag på stan och bokade en kryssning till tallin:D om ungefär 5 veckor, utlänningen måste hinna bli svensk och få pass! annars så hade vi filmkväll med ben and jerry&godis. jag somna tydligen 11;)
idag har vi bara tränat, lite tungt var det. ska ner o sola snart sen blir de bingolotto hos mormorgos. en miljon denna söndag, lovarer!!
annars så är de ju lov, lite smått planerat men inte mkt så hör av er om ni e sugen på hitta på något! nu ska jag fortsätta ly7ssna på swingfly - singing that melody som man blir på så sååå bra humör! pussisar

matilda,jennykryssning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0