helgen

nu är helgen över och jag har haft riktigt roligt!
i fredags var vi först hos mig med massa folk sedan blev det stadshuset i stort sätt hela kvällen, ont som fan i benen säger jag bara!!
I lördags var man pigg som bara den, blev förfest hos elinas mamma och sedan var vi på lite krogar överallt men för det mesta bk där man träffa många bekanta ansikten;) synd att man var så smart och tog stövlarna med lurv i !! på vägen hem vart de tjaffs och det har man lite ångest för idag, mitt humör är inte alltid det bästa så förlåt elinagumman.
Nu sitter jag och inväntar tommi som farit från finland med bil hela dagen och som köpt en present också sötisen. Har mått förjävla dåligt idag, fyy. Måste vara elinas piller som fattades igår haha.
Imorgon är de ingen skola för då har jag APU så jävla skönt och slippa alla läxor!

bjuder på en bild från helgen och den enda jag har på den här datorn tyvär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0