körskola

hejhej! dagen började med körskola!! första gången jag var där och jag måste säga att det gick sådär, för satan vad nervös jag var!:p fick motorstopp ungefär 20 gånger men annars gick de väl bra haha. bokade några lektioner framöver, dock är det mer än två veckor tills nästa.
var sedan och käkade med tommi och for upp till moster vid 12 tiden. där var det lungt som bara den, satt och var social med några tanter;) vid 4 tiden fick jag skjuts till stan och mötte tommi vid polisstation. vi skulle göra ett pass åt han också när vi kommer dit fick han inget pass för han var finsk medborgare hahaha fyfan vad fult! så nu måste han ansöka om svenskt medborgareskap också den utlänningen;)
nu har vi precis ätit. tommi gjorde thai-mat, han fick laga som vanligt stackarn, orkar aldrig laga mat nu för tiden:p
förresten så vann vi igår på bingolotto! hahaha så jävla fult de med, för jag spela första spelet(vi hade bara en lott) också vann jag 200! sedan spela tommi och vann 100 till, haha jag hade ingen aning om att man kunde vinna två gånger på samma lott och inte mormor heller för den delen. men vi gjorde ju de tydligen;)
aja nu blev de långt om massa skit, hare bra ! ;)

linda,jenny

linda och jag dansandes i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0