torsdag

Jag har precis i min ensamhet kommit fram till att hur allt än blir och är så kommer jag alltid vilja vara med dig tommi! Det spelar ingen roll man ska alltid försöka. Till något annat så har precis tommi åkt till finland och blir borta tills söndag natt vilket blir det längsta vi varit ifrån varandra och fy vad tomt det är nu, jag och missi sitter här framför datorn i tystnaden.... haha närå, lät som jag är världens känsligaste person vilket man defenitivt inte är! Ska se lite bättre på situationen att jag ska ut i helgen, båda dagarna de är bestämt lixooom. Får hoppas man är lite upptagen med saker iaf. Imorgon ska vi vara ett gäng tjejer&några killar inne hos far min som då måste vara någon annanstans på kvällen ;)

Kan det finnas någon lite småintresserad som vill hålla mitt tal och göra hemprovet i historia på 3000 ord tills imorgon? Orkar verkligen inte lägga någon som helst tanke till det nu.

Annars så är det ju faktiskt linda som fyller 18 år idaaag,  grattisgrattis !!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0