lessss

åh vad arg jag är !! nu kom vi till skolan också hade vi ju fått ledigt hela dagen för vi var på studiebesök kuul jag som höll på dö imorse när vi skulle upp gulligt jaaa

uppdatering; var kvar på skolan och pratade med min mentor om mina betyg osv, de visade sig att jag slipper distanskurs nu när jag valt till människan socialt och kulturellt, svenska c och rättskunskap på skolan. Linda och jag hade också vårt första möte om vårat UF företag, kommer bli skit bra ;)
Hann med staden innan vi var på åhlens och käkade, hittade lite små saker som nu skrivits in på min önskelista ;D
Är hemma hos mig nu, sitter vid varsin dator i köket haha. Och som ni ser har min blogg fått ny design som tommi håller på med nu. Den är inte riktigt är klar än, så nu kan ju kika ikväll igen den kommer bli superfin!
Kl 1 blir de gym, köpte kortet igår =D hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0