måndag

idag hade jag sovmorgon till 12 men klev upp 7 med tommi, deni! käkade gröt och började med att tvätta golvet, hängde sedan tvätt och damma överallt ;) tog en joggingrunda som var så jäkla jobbig sen gårdagens pass! gick ner och käkade med tommi&jonas, tommi hade varit och klippt sig(äntligen) och åhh så fin han vart :D fick med ett par byxor med också den lille rackarn! men man kan ju inte tjata för mkt.

hade msk, forumteater, och fy fasen vad tråkigt, nästan så jag längtar till rapportskrivningen nästa vecka! gick hem sen och har fixat layouten till affärsrapporten till UF. Äntligen på det med !:P har så jäkla svårt för att bli nöjd nu förtiden.

nu sitter vi och väntar på tommis kära syster som vi ska få igen bilen av, måste handlas! har tjuvat av pappa hela helgen;D

har räknat veckor nu, 5 tills betygsättning. och jag vill inte ens rabbla upp allt jag ska göra tills dess! fy fasen :S för att "glömma" det så är det ju sjukt mycket roliga saker framöver..

  • sista april i tynderö med massa folk
  • nadjas 20års maskeradfest(hur det nu blir när balen är samma dag:S)
  • alla studentfester
  • balen
  • studenten!!
  • utomlandsresa
  • stugan
  • festival
  • pride i sthlm
  • örviga aktiviteter med nära och kära ;)
  • förhoppningsvis ett jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0