onsdag

vilken dag:D älskar värmen

hade ledig dag idag och jag vaknar halv 8:S men somna om och som tur var ringde matilda och väckte mig halv 11,för de var ju kanonväder och jag gick genast ut på en promenad runt sidsjön där snön äntligen smäält, blir till att börja jogga där nu:D

när jag kom hem gick jag&tommi ner till stan och åt mjukglass med noisette i solen :) så jäkla goood glass! letatde en bikini också, hitta en perfekt men självklart inte trosor i rätt storlek, typiskt!

fick skynda mig hem och gå bort mot friskis på ett jättebra pass:) var in hos mormor&moster påvägen hem sen blev det grillning:D så underbart gott!!

nu har vi kollat på du är vad du äter och nu efterlyst. måste plugga lite nu känner jag.. packa för den delen med, så vi kommer iväg itid imorgon! längtar såååå mycket :D kommer bli kanon väder i helgen ! imorgon har vi skola, drygt men slutar 11 iaf:)

fick idag reda på att min morfar dött så nu måste min familj gå dit och städa lägenheten, fixa begravning osv bara för att vi är släkt :S SJUKT att man måste det när ingen haft kontakt med idioten på 30 år! inte fanns det några pengar heller så de var bara skit.

Kommentarer
Postat av: matilda

ååh glassen :D:D

2009-05-01 @ 22:01:39
URL: http://matildaw.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0