onsdag

min lediga dag idag :D vaknade jag på ett sånt där sett man alltid vill vakna. vakna av skenet från fönstret och inte ens bry sig om vad klockan är och sova vidare, så var det:) ett plus kan vara att man har en sötnos bredvid sig som bara är så söt! fattar inte att man kan bli så söt när man är trött, som ett litet barn ;D

ivarjefall ringde elina mig precis när jag vaknat och tur för henne var väl det ;) så jag fixade mig och gick ner till stan i det fina vädret. gick raka vägen mot bagetterian där vi satt en bra stund och pratade om allt mellan himmel och jord, kom fram till att vi faktiskt är ganska lika varandra i humöret.. väldigt lika för båda kan gå från 0 till 100 haha och det är ju bara synd för alla andra ;D

gick runt i alla affärer tills det inte fanns några fler, så då skiljdes vi och jag traskade till mormor. där var det ivanderat av små ungar, herregud jag fattar inte hur ida orkar! hon gör det bra :p tommi kom och hämta mig sen for vi hemåt och såg hundprogrammet på kanal 4 plus, är riktigt bra måste jag säga.

på kvällen var jag och tränade och påvägen hem ser jag två likadana ryggar, då var det mormor&moster :) så följde med dom in där dom bjöd på nybakat bröd och massa annat, såg rent hus som är förjävla äckligt haha uscha!

nu är jag hemma och nyduschad, snart kommer tommi med film :) måste börja räkna min timmar framför tvn tror jag.. två timmar max om dagen tror jag det är, jag är minst det dubbla nuförtiden, ge mig sommmar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0