sommardagar

den här helgen har varit så härlig, har grillat varje dag och varit ute i solen:)

ifredags var det underbart väder, blev både glass på stan&grillning hos mig med folk ur klassen:) lite impulsivt så åkte vi med dom till härnösand för att festa haha. var på en krog som hette "Gennys" men man sa "jennys" mittt ställe;D där dansa vi tills svetten bara rann fasen vad bra musik. sen vart det utför och adhd-anfall, inget mer behöver sägas. tommi&ja kom till jakob halv 5 och hade gått i över en timme i högklackat... lyckat (Y) inte nog med det så väcktes vi vid 10 av jakob? haha helt död men vi for hemåt påängång, åt seriöst min värsta frukost någonsin.. mcdonalds driven haha fyfan vad äckligt men jag var så hungrig:p Jo,var på vårmässan också!

blev iaf grillning senare
, hamburgare mums var det :) annars var jag död, aldrig varit så trött:o somna ungefär hela dagen, på kvällen kom jonas förbi men jag sov hela tiden så kom knappt ihåg de haha!

idag har jag både varit ute på promenad och joggingtur, sååå underbart väder. grillat såklart, skulle kunna göra det varje dag:) nu mot kvällskvisten har jag varit på mitt favopass! ochh nu ser jag van veteren , imorgon börjar min tunga vecka, uscha vad mycket som ska göras. hoppas ni haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0