sthlm dag 1

idag klev jag upp tidiigt,bussen gick 8 och vi var där precis då, och tror ni inte att bussen var fullproppad?? jag skulle få sitta längst fram med chaffisen, men efter mycket om och men hittade han två platser bak. resan var jobbig, en kille bredvid mig somna mot mig hela tiden :p haha har bild lägger ut när jag kommer hem;)

iaf så åkte vi till karin på södermalm och lämnade väskorna, sedan begav vi oss till stooora staden;D var runt överallt på drottninggatan och gallerian:) käkade kinabufé också, mums :D

senare på kvällen var till gamla stan och skulle fixa lite saker, ja det gick ju bra?? less jag blev. Men mysigt var det där, huga! vi köpte oss varsin glass och satt i en trappuppgång i solen:)

nu är vi hos karin och har handlat lite mat, imorgon blir det nog några gallerier :D hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0