sthlm dag 2

jag älskar verkligen stockholm! skulle lätt kunna flytta hit nu när jag gått ut skolan, allt är så mysigt och det känns som att det finns tusen möjligheter här än om man jämför med sundsvall! tänker er en enkel liten mysig lägenhet i gamla stan i en mysig gränd, någon som känner suget??

idag har jag handlat en hel del:

- en supersöt studentklänning
- lika söta skor till
- snygga strumpbyxor

studentkläderna är jag jättenöjd med, ska lägga ut bild sen:) är en svart rosett på båda också är dom vita, det tråkiga är att jag hittade klänningen på mq.. får se om jag hittar en finare, men det är tveksamt ;)

vi har iaf varit på drottninggatan först, sedan for vi ut till den största gallerian i sthlm, skärholmen, där vi käkade också:) tommi hittade en del fina saker också!
var i en annan galleria efteråt och sedan tillbaka till centrum. köpte världens godaste muffins, sjukt god!

kom precis till karin nu, passar på att skriva för ikväll blir det ingen tid över. ska på bio med tommi:) blir nog en fika innan! hoppas ni har det bra där hemma! puss

Kommentarer
Postat av: jonna

jag är lätt på gumman! mysigt ni verkar ha de blir så avis!

2009-04-15 @ 21:27:25
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å jag vet vilken klänning du menar! vill ha den med ....as fin juh! LYX

2009-04-16 @ 21:45:08
Postat av: elina

å jag vet vilken klänning det är...vill oxå ha den ! As fin ...LYX

2009-04-16 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0