sthlm dag 3

måste säga: jag har verkligen lärt mig att åka tunnelbana under de här dagarna, nu kan jag åka vart jag vill;) något annat är att jag verkligen vill ha allt , jädrans pengar säger jag bara!

dagen har bestått av gallerior! vi har hunnit med 3 stycken, och på den sista(kista) käkade vi också mat:) där hittade jag min älsklingsväska! en vit(indian väska kallar jag dem) med snören som hänger den, ungefär! skitsnygg :D

vid 5 tiden mötte vi karin och tog en promenad till en äkta spansk bar/resturang där karin bokat bord:) vi skulle käka tappas(tapas?) första gången för tommi&mig och guud så gott! det är ungefär små rätter som man beställer in också smakade vi av varandra, riktigt spännande blandningar! värt att prövas!

vi satt där bra många timmar och tog sedan bussen hem. jag la mig i ett bad på än gång, superskönt!! hade olivolja i så nu är jag mjuk som ett litet barn;)

imorgon blir det troligen bussen hem, får se om vi stannar, karin sa att vi jätte gärna fick det, liiite frestande faktiskt :D ska kolla lite tåg och så nu, sen blir det natti:) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0