sthlm dag 4

idag var jag uppe tidigt för att försöka få ihop vår väska;) gick tillslut! vid 10 var vi på t-centralen och hitta buss hem för 99:- kr st, vilket pris:D vi låste in väskorna och började leta karins jobb.. efter mycket yrande hittade vi! påvägen dit hitta jag massa bra butiker där jag köpte en klänning&nytt hårpulver.

vi skulle vara med på en undersökning om 3mobiler, fick 2 trisslotter men ingen vinst, attans! var runt lite överallt i buktiker och jag hittade en par ljusa jeans som jag letat hela resan, var tvungen köpa!:D hittade lite andra små saker också:)
 
åt på en grillresturang, var ingen höjdare.. tog oss en glass och satte oss i solen sedan:) vart lite brottom till bussen sen, fasiken tommi kom precis när bussen gick(var påväg till chaffisen och säga att vi skulle vänta haha) skittråkigt att åka buss i finvädret, fy vad jag ville stanna kvar! var iaf film(mamma mia) som jag kollade på, sen la ja mig längst bak raklång och sov resten av vägen;)

vi fick gå hem, var dock rätt skönt. när vi kom hem låna vi pappas bil(syrran till tommi har lånat hans bil) så åkte vi till mc donalds och köpte oss mat ;) tommi skjutsa pappa&hans kompis till krogen vid 11, efter de somnade vi mitt i en film haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0