tisdag, vilken pluggdag

nu är man värd lite paus, jag har ju faktiskt slitit hela dagen! och mycket har man hinnit med, wiiiie:D

imorse blev det tidigt trots att vi var i stort sätt lediga. hade tid och frissan kl 9 så nu är man nyklippt och fräsch! gick bort mot bibblan och lånade böcker både till historian, mediekommunikation och människan socialt och kulturellt, skönt att få det gjort :) gick bort och mötte tommi och käkade lunch. Sen var vi på skolan och pratade betyg i mko, samma IGEN "om du gör bra från dig får du högsta betyg" KUL att alla säger så nu sista veckorna, ni tar livet av mig! vi fixade lite annat där och sedan blev det hemgång.

har gjort klart både PM:et och textanalysen. Fotat bilder till affärsrapporten och gjort alla armband som finns. Gud så underbart bra man är ibland! har även fått in jogging, matlagning, rensning av kylskåp och tvättning. nu på kvällen har jag kikat på desperate medans jag pluggat i pauserna, haha vilket liv!

nu blir det snart läggdags, för vet ni, jag har också lyckats gjort halva historia rapporten ikväll!

imorgon är det ingen skola men jag måste självklart ner och hämta några böcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0