torsdag

3 av mina lärare är sjuk så jag var ledig både idag och imorgon, plus igår med :D

självklart såg inte tommi och jag det förrens precis vi skulle gå, men det var väl bra att vi kom upp i tid endå.. fikade också skjutsade tommi mig till gymmet, efterår gick jag till mormor och åt mat&duschade :)

vid 1 gick jag till stan och mötte tommi också fixade vi lite saker och for ut till biiirsta. där mötte vi upp tommis mamma och moa också gick vi och köpte en kostym till tommi ,jättefin :D snart gället det!

själv köpte jag ett par örhängen på lindex där jag fick en rabattcheck av elinas mamma igår :D fattig nu så huga, måste klara mig på en 100 tills om en vecka då pappa kommer hem, kul! innan vi for hem var vi in och handla mat som behövdes.

mami ringde och sa att hon hade mat hemma så det passade perfekt till två små fattiglappar;) var korvstroganoff eller hut det stavas, var ååår sen jag åt det !

nu är vi äntligen hemma, jag har inte suttit still på hela dagen. tommi håller på att testa kostymen och lära sig slipsknutar haha sötis. blir filmkväll ikväll, ska färga håret också:) i helgen blir det troligen lungt med tanke på förra helgen och plånboken, hoppas på en filmkväll JONNA :D min lilla älskling(missi) är dålig också:( hon har legat i två dagar nu och vill inte ens äta skinka, blir nog vetrinären inom kort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0