vilken helg!

torsdag var hos tessan på södermalm med linda,anna m.fl, trevligt :D blev sedan oscar som var sämst också fick jag helt klart för mig att idioter ska man inte vara snäll med, för de drabbar bara dom bästa och de ska ni fan få ångra för äckel!!!

fredag gick jag&tommi till bovedjan för att hämta bilen&handla, blev tacos sen:D precis då kom alla och fulla var vissa så de var bara att skynda sig ;) hade skitkul haha så jävla roliga människor! blev open sen där vi dansade som bara den, sen gick tommi&jag hem och stekte hamburgare;)

lördag
städa och städade vi, alla glas var slut :O började bråka lite, också försvann han, sen kom han tillbaka och jag var skitarg, då hade han målat sig hela ansiktet med ihopmålade ögonbryn och grejer, också hade han köpt ett påskägg också massa naturgodis som han gömt ute, ååhhh min sötnos kan verkligen få mig på bra humör!
kl 6 var vi på bio på "män som hatar kvinnor" med mamma och pär, och den var grymt bra!! kollade senare på "vad gjorde du förralördagen" och sen somna jag(A)

söndag(idag) har vi städat, tvättat osv. varit hos mami också cyklat :D skjutsade tommi till lidel först, sen stan och sen hem, vilken träning! jätte härligt väder :) nu har vi handlat&lagat mat åt pappsen med för han var bakis sen igår;) blev världens största salladsbufé, grymt gott! ska gå och spela WII med tommi nu, imorgon blir det paradisbadet med massa folk :D har gjort en facebook med btw, äntligen va ?;)


Kommentarer
Postat av: matilda

var du på oscar? :D haha skumt, jag såg dig inte :O

2009-04-13 @ 18:24:56
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: victor

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 18:33:46
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0