bloggerskan

bloggerskan är det jag det?? man kan ju tycka det, varför är väl alla denna tid. just nu väntar jag på några filmer och andra sesången av 2 ½ men wiiie:D

idag har jag tränat&varit på middag hos tommis moder. Vi hade tänkt se bio ikväll men inget är värt att betala för.

just nu önskar jag att något nytt, roligt och spännande kunde hända. kanske en ny människa,nytt jobb, ny stad, ny utbildning... nånting iaf! börjar ju lessna något. tänk om bara en underbar snäll söt människa skulle ta ut mig på äventyr, då skulle jag bli glad! appropåde så fyller jag ju år snart :D undra vad man ska göra då... 19 är kanske inte så mycket att fira. MEN min önskelista är självklart skriven;) 1a: utomlandsresa!! ge mig tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men måste säga att det var den fulaste stavningen på säsong :D haha! sötcp!

2009-08-30 @ 21:58:15
Postat av: Elina

Måste bara skriva att detta var den fulaste stavning jag sett på ordet säsong :P haha sötcp!

2009-08-30 @ 22:00:18
Postat av: jenny

HAHAHA :D jag stavade det flera gånger men det såg bäst ut, fast nu när du skrev att det hette så ser det ju faktiskt bäst ut :D haha

2009-08-30 @ 23:00:46
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0