joggingtur i regnet

idag fick tommi brev hem om att han kom in på mittuniversititet! åh jag vart så glad för han. han hade fått massa papper om nollning och det är verkligen varje dag i 2 veckor. sen vart jag världens fjant och tänkte vad ska jag göra då? räcker det inte med att jag är arbetslös, inte får något ekonomisk stöd och måste flytta tillbaka "hem"?? gud vad jag tyckte synd om mig själv haha, men det gör jag nu med. det är fan synd om mig jävla skitliv. men jag är glad för tommis skull
i vilket fall så fick vi kyckling av tommis mamma som vi gjorde i ugnen med massa kryddor och grädde & gott blev det.
senare for tommi iväg och spela fotboll. kollade på top modell som jag tycker är ett jävligt bra program. inte för att jag skulle vilja vara modell och det är ju lite överskattat och ytligt. men programmet är intressant och se hur de klarar av alla utmaningar.. haha vadpratar jag om nu?

var nyss på en joggingtur runt sidsjön. det var jäääävligt skönt. mötte 4 pers, i vanliga fall är det väl 50. använde mig älskade rosa mp3, super!

min baby är hemma nu, wiie, blir mys ikväll. fast jag är fest sugen, var ju inte ut förra helgen, kanske därför? aja får hålla mig tills imorgon.

här är en låt som jag hörde med elina på yran i ett skitsnygg klädesbutik. jag vart helt kär. också idag lyssnade tommi på "workout" lista på spootify där den spelades fast i remix då, åh den är så bra, och fransk:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0