lördagskväll

jag förstår mig inte på mig själv ibland. som imorse då jag planerat att träna på dagen för att hinna på stan med elina. så orkade jag inte, också kunde jag inte göra något annat pga av lite saker. slutade med att jag låg på golvet och hade absolut ingen lust med något. men så fick jag tillbaka den där träningskänslan och skyndade mig som fan och byta om och åka till  gymmet. det gick fortare än fortast och det var så skönt och jag mår så jääävla bra efter gymmet, så vad är problemet?

som nu, nu är jag så jävla pepp på att dra ut. vi ligger som ett par maskar i sängen och vill göra precis vad som  helst. men innan, nä då orkar man ingenting. också hann vi inte till systemet innan de stängde, sikken tur man har! jag har verkligen haft världens oflyt idag och det tänker jag intedra upp.

och vad är det med att hela sundsvall ska till turkiet idag? jag lovar att det är 5 olika "gäng" som ska dit ikväll med samma flyg. jag då? fast jag pratade med elina förut och hon var där med jocke, och där var de kaos för de pilotstrejka i turkiet tydligen.. fan vad sur jag hade vare

aja håller på att göra majs åt mannen min, det var ju avtalet lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0